Horòscop d'octubre 2018

Segons la teua especialització el teu pervindre d'aquest primer mes de tardor serà:

Departament d'Astronomia i Astrofísica: un conegut està veient fins on s'expandix la teua paciència. Relaxa't abans d'arribar a l'etapa de supernova.


Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme: no et preocupes si no trobes el teu motiu de vida, la major part de les teories físiques no tingueren cap utilitat fins passat un temps després del seu descobriment.

Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear: estàs molt negatiu; tot i això, és el moment de formar nous enllaços.



Departament de Física Teòrica: pot ser un bon mes, ser roín o regular. Pot ser un mes humit o sec, càlid o fred. Fins que no en col·lapse la funció d'ona no ho sabràs.



Departament de Física de la Terra i Termodinàmica: últimament estàs acumulant molta pressió, qualsevol nou treball et farà esclatar.


Departament d'Òptica i Optometria: la teua ment i el teu cos han difractat. Serà millor que evites els espills semitransparents o hi interferiràs destructivament.


    Sense departament: no augmentes el teu moment angular si no vols marejar-te.

Comentarios

  1. I l’horòscop em diu
    que com no pertanyent
    a cap departament
    estic un poc en perill
    Que no faça moviments
    que en guanyar moment
    puc patir un defalliment
    Ja estic marejada, però no
    de vore l’aigua rodant pel carrer
    del temporal que ara li diuen
    gota freda o DANA també
    Són els núvols que roden pel cel
    i, per no parar,
    no han regat el meu camp
    i jo, girant el cap buscant-los
    per aquí i per allà
    jo, m’he marejat
    Ja ho havia dit l’horòscop
    i així m’ha passat

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No vull guanyar-te,
      ni tan sols igualar-te,
      però deixa'm copiar-te
      el teu estil.
      Si este horòscop ha encertat,
      molt bé no ho has passat.
      Però el mètode funciona,
      així que continuarà,
      perquè t'has divertit
      amb coses sense sentit.

      Eliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

El teorema del eje intermedio

Miguel Maldonado podría ser elegido Decano

Las leyes de Murphy para la Astronomía